A A A
SmodBIP

Bezgotówkowy zakup paliwa do dwóch autobusów szkolnych Gminy Walim

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

 BZP -271-2.2014


Walim dnia 27.06.2014


Zawiadomienie (ogłoszenie ) o wyborze najkorzystniejszej ofert
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego numer: BZPZP.271.2.2014
Nazwa zadania: „Bezgotówkowy zakup paliwa do dwóch autobusów szkolnych Gminy Walim 


1.Działając na podstawie art.92ust. ust.1 pkt. Ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę(nr 1) złożoną przez Wykonawcę:
Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej ” CARPATIA” 177 35-322 Rzeszów ul.hr Wandy Tarnawskiej 4 Oddział w ŚREDNIEJ WSI 38-604 Hoczew, Średnia Wieś 177
Uzasadnienie wyboru: W/w Oferta zawierała najniższą cenę: 111 930,00 PLN brutto. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu a treść oferty odpowiada treści SIWZ. Oferta otrzymała 100 punktów w kryterium ceny ofert i uznana została za najkorzystniejszą. Punktacje wyliczono zgodnie ze wzorem oceny ofert zawartym w SIWZ. Cena brutto była jednym kryterium ocen ofert.
Wybrany Wykonawca zobowiązuje się do skontaktowania się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w dniu 11.07.2014r.Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art.91 ust.1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

1. Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej ” CARPATIA” 177 35-322 Rzeszów ul.hr Wandy Tarnawskiej 4 Oddział w ŚREDNIEJ WSI 38-604 Hoczew, Średnia Wieś 177


Cena brutto: 111 930,00

2.Działając na podstawie art.92 ust.1 pkt.2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta . 3.Działając na podstawie art.92 ust.1 pkt.3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden z Wykonawców.
Kierownik Urszula Witek


Bezgotówkowy zakup paliwa do dwóch autobusów szkolnych Gminy Walim
Numer ogłoszenia: 196196 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół , ul. Boczna 8, 58-320 Walim, woj. dolnośląskie, tel. 074 8457285, faks 074 8457285.
Adres strony internetowej zamawiającego: gzosz@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliwa do dwóch autobusów szkolnych Gminy Walim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bezgotówkowy zakup paliwa do dwóch autobusów szkolnych Gminy Walim. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup: Oleju napędowego w ilości około 21 000 litrów w okresie trwania umowy oraz innych akcesoriów eksploatacyjnych do pojazdów typu: oleje do układów hydraulicznych, oleje przekładniowe(Hiploe), oleje silnikowe ,płyny do chłodnicy, płyny do spryskiwaczy do szyb, płyny hamulcowe, i inne artykuły(żarówki samochodowe, pióra wycieraczek itp.)dostępne w sprzedaż na stacji Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.13.41.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp tj.: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca musi wskazać, że posiada koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r.Prawo energetyczne(tj. Dz. U z 2006r nr 89 poz.625 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną stację paliw w odległości nie dalej niż 25 km od siedziby Zamawiającego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy, jeżeli fakt umocowania nie wynika z aktu rejestrowego
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Walim -jednostki organizacyjne GZOSz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół ul.Boczna 8 58-320 Walim.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół ul.Boczna 8 58-320 Walim.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Opublikował: Tomasz Rybiński
Publikacja dnia: 10.06.2014
Dokument oglądany razy: 3060
Podlega Ustawie